bel ons 0850445353

ASN Autoschade Service Rijnbergen Utrecht opnieuw Vestiging van het Jaar

Feest in de werkplaats van ASN Autoschade Service Rijnbergen Utrecht. Het schadeherstelbedrijf is voor de derde keer ‘Vestiging van het Jaar’ geworden. Dat is recent bekendgemaakt tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering van ASN. ASN Autoschade Service Nootdorp en ASN Autoschade Service De Langen Heerhugowaard eindigden respectievelijk op de tweede en derde plaats. ASN Autoschade Service Carrera Waspik en ASN Autoschade Service Vermaire Haarlem ontvingen een speciale vermelding.

‘We hadden erop gehoopt, maar de uitslag kwam toch als een verrassing.’ Dat zegt een trotse directeur Hans Rijnbergen van ASN Autoschade Service Rijnbergen Utrecht. Vorig jaar werd zijn bedrijf eerste bij de jaarlijkse uitreiking tot ‘Vestiging van het Jaar’. En nu stond hij opnieuw op het podium om de eervolle onderscheiding in ontvangst te nemen. Voor de Utrechtse ASN-vestiging is dit maar liefst de vijfde prijs in zeven jaar: 2010 (derde), 2011 (winnaar), 2012 (tweede), 2016 (winnaar) en 2017 (winnaar). Een topprestatie, maar Hans Rijnbergen loopt niet naast z’n schoenen. ‘Ik zie het als een erkenning dat we onze zaakjes goed op orde hebben en als een aanmoediging om vast te houden aan ons kernuitgangspunt: doen wat je zegt en zeggen wat je doet. Klanten staan bij ons echt op nummer één en dat maken we waar. Door eerlijke en open communicatie, persoonlijke aandacht na een schade, extra zorg bij de inname en aflevering van auto’s, actief meedenken, altijd een lach op het gezicht, en ga zo maar door. Dit betaalt zichzelf terug. Niet voor niets scoren we op klantvriendelijkheid een 9,4. Dat is vooral te danken aan onze medewerkers, want succes maak je samen. De prijs is dan ook in de eerste plaats hun verdienste!’

Zilver voor ASN Autoschade Service Nootdorp
Ook voor Imca en Albert Nederhoed was er na de algemene ledenvergadering een feestje te vieren. Sinds 2015 is het echtpaar eigenaar van ASN Autoschade Service Nootdorp. Als ‘nieuwkomer’ pakten zij in 2016 meteen de tweede plaats en dit jaar wonnen ze opnieuw zilver. ‘Het is een bekroning van ons werk en het onderstreept dat we goed bezig zijn’, vertelt Imca Nederhoed enthousiast. ‘Bij de laatste audit scoorden we op alle criteria hoog, dus we hadden al het voorgevoel van een podiumplek. Maar toen onze naam uit de koker kwam, was dat toch wel een ontlading. Het is ook een opsteker voor ons deskundige team in de werkplaats, want zij doen elke dag hun uiterste best om het alle klanten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Uiteraard willen we nog meer bereiken dan de tweede plaats. Volgend jaar gaan we voor de eerste plek.’

Brons voor ASN Autoschade Service De Langen Heerhugowaard
Eric de Langen, directeur-eigenaar van ASN Autoschade Service De Langen Heerhugowaard, kreeg de bronzen plak uitgereikt. Na twee keer winst (2006 en 2014) en één keer een derde plaats (2010) is dat zeker geen troostprijs, legt hij uit. ‘Er kan er maar eentje winnen en de nummers 2 en 3 lagen dit jaar zeer dicht bij elkaar. Prachtig dus. Ik ben er bovendien ontzettend trots op dat we er als team sowieso in zijn geslaagd de top 3 te halen. Dat had ik niet verwacht, want afgelopen jaar was voor ons bijzonder hectisch. Naast de perikelen in de markt, die ook ons parten spelen, hebben wij na een overname een derde vestiging geopend: ASN Autoschade Service Heemskerk. Dat het toch is gelukt om de bedrijfsvoering op orde te houden, toont de grote klasse van onze medewerkers.’

Over ‘ASN-vestiging van het Jaar’
ASN Groep reikt sinds 2005 jaarlijks de prijs ‘Vestiging van het Jaar’ uit. Alle aangesloten schadeherstelbedrijven worden aan de hand van vastgestelde normen getoetst op criteria zoals klanttevredenheid, service, doorlooptijd, gemiddeld schadebedrag, duurzaamheid van de reparatie en de kwaliteitszorg. Wie in deze interne competitie het hoogste scoort, mag zich een jaar lang ‘Vestiging van het Jaar’ noemen. Doel is om via een benchmark de ondernemers te vergelijken en kwalitatief naar een hoger plan te tillen.